Meni kyllä taas syömiset niin överiksi viikonloppuna ettei mitään rajaa.. Tai ehkä kalorit oli siedettävissä lukemissa, mutta ravinnon sisältö oli aivan järkyttävää! Kaikki Kiloklubin pallukat punaisina jne... Oon muutenkin huomannut että syön järkyttävän epätasaisesti. Siis tuntuu että kalorit tai ainakin ruuan terveelliyys heittelee ihan kauheesti päivien välillä! Niin ja nyt on jo kahtena viikonloppuna mennyt syömiset vähän pieleen... ([edit] Pakko mainita, että kahtena viikonloppuna siis olen vasta pitänyt Kiloklubissa kirjaa syömisistä.. Eli syömiset menny useemminkin överisk viikonloppuisin. Nyt sen vasta OIKEESTI tajuaa..) Mistähän sekin johtuu ettei kykene pitään tiukkaa linjaa enää viikonloppuna, vaan aina tarttee jotain ylimääräistä ja turhaa pistää suuhunsa.. Nolostunut

No, katsotaan mitä ens viikonloppuna pallukat näyttää kun olen päättänyt, että vaikka kaikki kaverit kyselis baariin tai muuten juomaan niin en lähde! Eli totaaliholiton viikonloppu vihdoin edessä! Ainoa että menen perjantaina PMMP:n keikalle, mutta en kyllä ajatellut juoda alkomahoolia vaikka baarissa se onkin. Niin tosiaan alkoholihan pilaa pallukat täysin, eli olis kyllä pakko vähentä rutkasti!! Enintän kerran kuussa ryyppäämistä, mieluiten tietysti mahdollisimman vähän! Voisi vähentää vaikka pelkkiin juhlapäiviin, tyyliin vappu ja juhannus.. Mutta sitten on kaikkien kavereitten synttäreitä. Voi pjäärse! Onko kellään ehdotuksia/ideoita sille, että miten kykenis ilman huonoa omaatuntoa (kavereiden ihmettelyt jne.) juhliin ilman alkoholia? Ei mulla ole ongelmaa juomsien kanssa, useimmiten mun ei edes tee mieli juoda, mutta sitten sitä vaan sosiaalisuuden takia juo.. Niin ja eihän sitä nyt esim. känniin tule jostain 4 tissuttelusiideristä, mutta niissäkin on jo tuhottomasti kaloreita..! Eli ehdoton nollatoleranssi sitten niitte suhteen tarvis pitää! Kyllä mun kilot varmaan on alkoholin takia kertynyt, ainakin osa kiloista.. On tää niin vaikeeta Kieli ulkona