En selvinnyt kirjoitteleen viikonloppuna, mutta tosiaan, kun tuli vedeltyä 2 kipollista mämmiä, 3 Kinderiä, muutama sipsi, monta litraa alkoholipitoisia, grillimakkara ja eilen jopa puolet OBH Nordican popcornikoneen astiallista popcorneja, on hyvä taas jatkaa elämäntaparemonttia Silmänisku

En ota kyl sen suurempia paineita noista syömisistäni, enkä siitä, etten nyt sitten sen keskiviikkoisen piiiitkän lenkin jälkeen ole liikkunutkaan kuntoilumielessä metriäkään. (Tainno, poljin sunnuntaina jopolla semmosen minilenkin porukoillani kun oli niin nätti ilma!) Näin ei toki pidä joka viikko menetellä, mutta kyllä mä nyt taas ehdin tapojani korjailla :) Harmittaa vaan tosiaan semmonen juttu, että edelleen on tiedossa juomista viikonloppuna.. Mua vaan rassaa, että jos oot mehulinjalla, kaverit tuntuu heti vinoilevan. Ja inhottaa väitellä vastaan. Pitäis varmaan hankkiutua raskaaksi niin olisi joku "kunnon" syy olla juomatta! Yllättynyt

Tänään on sitten edessä se jumppa, josta jo viime viikolla hehkutin, mutta johon en silloin selvinnytkään selkäkivun takia. Odotan jo innolla mitä ilta tuo tullessaan! Nauru Jumpan ohjaaja vaan on jotenkin niiiiin mun mieleeni! Sillä on ihan tajuton rytmitaju (kuin myös) ja se on niiiin ihanaa, että se on viitsinyt ihan oikeesti valita tietyille biiseille tietyt liikkeet, ja sarjat ei juurikaan jää vajaaksi jos biisi loppuu. Ne harvat tapaukset johtuu sitten usein vaan jumppalaisten hitaasta syttymisestä Nauru Niin ja kun biisitkin on lähes järjestelmällisesti meikäläisen mieleen, niin a vot! Nauru

Nyt kun mun toissalauantaina hankitut mustelmat on haalentunu, voisin lähteä sinne uimaankin Silmänisku Ollaan usein keskiviikkoisin käyty uimassa, jos minen oo jaksanut lähteä niin mies on mennyt kaverinsa kanssa. Niin, tähän väliin voisin muuten huomauttaa, että mun kaverini asuu kaikki toisella paikkakunnalla, toiset lähempänä, toiset kauempana, joten mulla ei ole täällä ketään muuta ku tuo mieheni, jonka kanssa harrastaa liikuntaa... En edes opiskele täällä, niin eipä ole sitten mitään opiskelukavereitakaan joiden kanssa esim. voisi käydä.

Tänään Kiloklubin taulukoita täytellessä totesin, että juon aivan liian vähän vettä! Eli siihen, sekä energian saantiin on panostettava. Niin, se mun energiapallukka on koko ajan punaisella, vaikka tosin viikonloppuna ei tullut täyteltyä syömisiä, mitä nyt tänään täyttelin jälkikäteen... Tekstissä sanotaan, että ruokavalioni kokonaisenergiasta liian pieni osuus tulee rasvasta. Was?? Mitähän mun pitäis oikeen vedellä.. Noh, toihan on tietty aika viitteellinen, kun mulla on siellä luku 24% ja suositus oli 25% - 65%. Vinkkejä?

Tästä kirjoituksesta on tulossa taas uhkaavan pitkä (häviää taatusti jollen jo julkaise), eli huomenissa (toivottavasti) lisää! Nauru

[edit] Pitäisiköhän sitä punnita itsensä tänään?