Että mua suututtaa tämänpäiväinen päivällinen.. Suunnitelmissa on syödä mustaamakkaraa, täällä Tampereella kun asustellaan. Me ostetaan yleensä n. 600 gramma paketti ja Kiloklubiin kun laitoin että jos syön siitä n. puolet, eli sen 300 grammaa, on siinä kaloreita yli 700!!! Otsan rypistys Sekään ei auta yhtään tähän väliin, että pidän tänään kahvittelukutsut ja olen ostanut KEVYT lihapasteijoita, pullaa ja kaurakeksejä tarjolle. Noh, eihän mun niitä olis pakko syödä, mutta arvatkaapa vaan pystynkö oleen ilman.. Nolostunut Ei mulla varmaan päivän kalorit yli menis noiden takia, vaikka n. 350 kaloria noista kertyiskin (1 pasteija, 1 siivu pullaa, 2 keksiä), mutta on se jostain muusta (lue: terveellisemmästä) pois, JA sairaan hitaasti tuun kyllä tällä tahdilla laihtuun, jos ollenkaan... Otsan rypistys

Mä niin ajattelin, että voisin periaatteessa syödä mitä vaan ja kun liikun, niin paino putoo. Nyt parin viikon aikana oon huomannu, että mun pitäis jämähtää tiettyihin ruokiin, jos mielin tosissaan laihtua. Joka päivä samaa tylsää ruisleipää jne. Plöh. Ostin eräänäkin päivänä tässä karjalanpiirakoita, ja nehän on niin kaloripitoisia, että oikeen v**ttaa!! Tuun vaan kärttyiseksi kaikesta ruuan miettimisestä.. Kun mitään hyvän makuista ei saa syödä hyvällä omallatunnolla!! Huuto

Sekin ketuttaa, että huomenna on JÄLLEEN KERRAN eräätkin tuparit, ja olihan taas pakko ostaa siideriä.. Noh, 4 Green Apple Lightia, mutta on niissäkin perkele kaloreita!

Mua huvita taas yhtään mikään... Päättämätön