Otsikkokin kertoo jo paljon, eli siis menin eilen ostaan puhdistuskuurin, nimen mukaisen diet & detox EKO pullollisen. Oon jo pidemmän aikaa miettinyt että josko jokin puhdistuskuuri olis hyvästä, kun ei sitä tiedä mitä moskaa muhun on kertynyt. Eilisestä asti oon siis sitä tässä nyt juonut ja ainakin pissattaa paljo enemmän ku ennen! Ja ihan mahottomia ilmavaivoja! Tosin jälkimmäisistä en tiedä aiheutuuko ne tästä kuurista vai sipulipitoisesta ruuasta, jota olen syönyt sekä eilen että tänään plus huomenna pitäis vielä vedellä töissä evääks sitä samaista ruokaa.

Käväisin just googlettamassa kyseisen tuotteen ja totesin että ostin tosiaan EKOa, joka oli kahdesta kaupan hyllyllä olleesta diet & detox tuotteista halvempi vaihtoehto.. Onko jollakulla muulla jotakin kokemuksia kyseisistä puhdistustuotteista? Ja mites tuo EKO eroaa noin niinku käytännössä jostain normaalista? Täytyykin muutes merkitä kalenteriin että minä päivänä aloitin niin tulee juotua oikea määrä oikeana päivänä...

Laivalta ostetut karkitkin sitten loppuivat eilen - ONNEKSI! Pitää kyllä sanoa että olin jo kurkkuani myöten täynnä namia! Hyviähän ne oli kun vaan ois malttanut syödä pieniä määriä, mutta niitä sellaisia mustia pieniä "pingviinikarkkeja" tuli vedeltyä niin että oli "kielessä reikä". Sit meillä oli vielä eilen jäljellä Bis bis -lakuja. Tänään Pete veteli viimeisen, äidiltään saadun after eight suklaapalan, huh! Nyt ei tarvi enää miettiä niitä karkkeja sillä mielellä että "pakko syödä pois kummittelemasta"!

Ainiin kuulkaas mitä vallan ihmeellistä tapahtui eilen! Elin Peten kanssa lenkillä, siis ihan vaan kävelyllä. No poikettiin sitten tuossa urheilukentällä ja hölkättiin 200 metriä! Sitten kun täys kierros alkoi häämöttää, Pete halusi viimeisellä suoralla kokeilla kuinka kovaa juoksee. No minä pinkaisin sitten myös, näin entisenä yleisurheilun harrastajana, perään. Oltiin jo lähdössä kun eräs keski-iän ylittänyt, kuitenkin vetreässä kunnossa oleva mies huuteli meidän perään ja kysyi multa ensimmäisenä, että "mikä laji?". Olin ihan häkellyksissäni ja mun oli pakko kysyä että "mitä?". Mies kysyi uudestaan tyyliin että mitä lajia harrastat kun tuo juoksu näytti todella hyvältä. Ööööh, sopersin vaan että oon joskus monta monta vuotta sitten harrastanut yleisurheilua (ala-asteella).... Hehheh! Niin no mainitsin sitten että olen uinut muutama vuosi sitten. No sitten tää mies ehdotti meille jotakin tamperelaista "veteraaniseuraa", jonne voitais tulla uimaan jne... Heheh! Vai että näytti mun juoksu "erittäin hyvältä".. Cool Tuli vasta kotona mieleen että ois pitäny vastata sille miehelle ihan rehellisesti että "mun laji on toi penkkiurheilu".... Nauru

Kyllä se läskikin vaan sit vissiin liikkuu huomaamattaan!