Helou, helou. Minä täällä taas, piiiiitkästä aikaa! Anteeksi että lopetin kirjoittelun kuin seinään, mutta musta vaan tuntui että on "turhaa" kirjotella tänne kun laihduttamisesta ei oo tietoakaan. Eikä nytkään pahemmin, mutta päätin silti laittaa jotain välikuulumisia kun on niin hirmuisen pitkä aika viime kirjoittelusta.

Työrintamalta sen verran että mun työsopimusta ei jatkettu syyskunn jälkeen, eli oon nyt ollut tähän päivään asti työttömänä. Noh maanantaina kuitenkin alkaa taas työt, jeeee! Sama paikka, mut nyt meen alihankkijana toisen firman kautta.. Vaikeeta! :D Tulipa tuossa toiminimikin perustettua sen takia et oisin päässy takas töihin, mut se juttu meni sit lopulta ihan plörinäks.

Kävin tiistaina lenkillä kun en halunnut mennä jumpalle. Tuli vaan niin kauhee tarve raittiille ilmalle! No mulla tuli sitten alaselkä kipeäksi sen lenkin jälkeen ja vieläkin tuntuu vihlovaa kipua.. Otin äsken buranaa 600 nasuun josko helpottais. Tottakai ois järkevää mennä lääkärille mutta oon käyny tästä vaivasta vähän siellä sun täällä eikä ne oo ikinä tehny mitään asian eteen. Määräävät vaan tulehduskipulääkettä ja lepoa. No entä sitten kun se kipu tulee taas kuukausien päästä takaisin? :P Mikähän lekuri tähän auttais, kiropraktikko? Miten semmoselle ees pääsee.. Hitto kun en tiedä mistään mitään. :P

Jeps, mut eilen kun punnitsin itseni niin paino pysynyt täysin samassa kuin viime punnituksessakin. Laitan sen lukeman nyt tuonne sivuun. Katsotaan lähteekö se siitä vielä laskemaan joskus... Lumiset terveiset Tampereelta! :)