Eilen olin siellä per.....hanan juurihoidossa ja oli kyllä niin tuskaa.. Aloittivat ensin ilman puudutusta, mutta sitten kun vihlas pelkkä juurikanavien liuotus niin hel...kkaristi niin laittoivat puudutuspiikin. Sen piikin jälkeenkin sattui välillä niin että oikein säpsähdin.. Päättämätön Kaiken huippu oli se, että aloin kyynelehtiä siinä tuolissa, lähinnä siksi kun ajattelin että tätäkö tää on koko loppuelämä.. Suuta revitään ja paikataan koko ajan.. En vaan ymmärrä että miksi mulle tulee vaan koko ajan lisää reikiä vaikka pesen nykyään hampaita paremin kuin koskaan?? Aina mulla on reikiä ollut. Ala-asteella jo hävetti kun oltiin isolla porukalla siellä hammaslääkärin huoneessa ja kaikki muut pääsi hehkuttaan reiättömyyttä ja multa löytyi aina jotain pieniä alkuja.. Koko pienen elämäni oon ravannut hammaslääkärissä, milloin reikien takia, toisaalta myös hammasrautojen. Sitten multa löytyy tekohammas, kun oikeaa hammasta ei ole, siis se puuttuu ihan synnynnäisesti. Niin ja mulla on 24 hammasta, eikä 32 niinkuin aikuisilla pitäisi... Kyllä NIIN inhoan hampaitani, että! Ajattelen joskus että lekalla suuhun ja tekarit tilalle niin ei oo huolia.. Itku

Niin. Tänään siis sattuu vieläkin leukaluuhun, pelkkä suun avaaminen on tuskaa.. No positiivista tässä (kai) on se, että eipä tule syötyä mitään ylimääräistä kun ei suu aukea ja kun tällä hetkellä pureskelen vaan tällä toisella puolen suuta. Eli laihdutus onnistuu vielä paremmin... Kieli ulkona Mulla on kuukauden päästä viimeinen juurihoitoaika ja toivon todella että se jää ELÄMÄNI viimeiseksi... Päättämätön

Noh, huomenaamuna on tiedossa punnitus, katsotaan mitä se vaaka näyttää. Silmänisku Ei se elämä tähän pääty vaikka välillä ...tuttaa vähän tavallista enemmän. Hymy