Eipä ole taas muutamaan päivään meikäläisestä kuulunut! Noh, vappu meni enemmän tai vähemmän herkutellessa ja täysin estoitta. Ihan hirmuisesti en vedellyt nassuuni mitä sattuu, mutta ihan liikaa kuitenkin. Ja näkyyhän se heti vaa'assa, eli tässä vaiheessa suosittelen katsahtamaan tuonne sivupalkkiin edistymiskohtaan....

Tästä päivästä lähtien katson taas että mitä suuhuni työnnän - nyt kun on onneksi simat tullut juotua jne. Mitään munkkeja en koskaan edes kotiin hommannut - mutta eilen vedin niitä silti 2 kpl, äiti kun tarjos.. Otsan rypistys Liikunta jäi myös tosi vähään, vain lauantain uintikeikkaan ja sunnuntain 45 minsan iltalenkkiin, mut liikuinpa edes sen verran! Hymy Ennenvanhaan en liikkunut tuonkaan vertaa.. Kokeilin muutes Kiloklubissa, että mitä ohjelma sanois jos liikkuisi sen verran kuin siippani (eli ma-pe 15 minuutin työmatkan polkupyörällä edestakaisin, tiistaisin ja torstaisin salikuntoilua tunnin verran, pari kertaa viikossa juoksua 1 tunti ja kerran viikossa tunnin uinti. Plus venyttelyt...) niin siinä varoiteltiin sitten että olis ihan liian voimakasrasituksellista liikuntaa meikäläiselle. No, enpä mä noin paljoo ees viittis liikkua, että sen puoleen.. Silmänisku Kulutetut kaloritkin pomppais kolmin-, jopa nelinkertaisiksi! Enköhän mä tyydy ainakin alkuun siihen minimiin.. Laiska kun olen, enkä ole vielä saavuttanut sitä kuuluisaa mielihyvän tunnetta liikunnasta. Olen itseasiassa kuullut, ettei kaikki koskaan saavuta sitä ihmeen "endorfiinipistosta", joka aiheuttais melkein riippuvuuden kaltaisia oireita.. Voi kunpa oliskin joku laji jota aina vaan hinkuisi harrastamaan! Oon vaan niin laiska.. Kieli ulkona Niin ja mulla kun ei ole täällä ketään kaveriakaan jonka kanssa lähtisin lenkille. Sunnuntainakin kävin äitini kanssa.

Tästä on hyvä jatkaa matkaa taas alaspäin! Silmänisku