Olenpa nyt taas laiskotellut tän kirjoittamisen kanssa.. Noh, nyt kuitenkin kuulumisia! Eli olen nyt sitten epävirallisen virallisesti päättänyt pitää punnituspäivänä lauantaita ja nimenomaan lauantaiaamua. En ehtinyt tulla päivittään edistymistäni aikaisemmin, mutta viime lauantain tuloksen näette jälleen tuolla sivussa, eli a-las-päin!! Jeeee!! Tuntuu vaan niin uskomattomalta! Ja olen tosi ylpeä tuosta pudotuksesta, sillä viime viikko oli ensimmäinen viikko ihan itsekseni syömistä, eli en ole kirjoitellut sitten toissa perjantain enää kiloklubiin mitään syömisiäni! Painon olen käynyt sinne päivittämässä kun on niin kiva seurata sitä laskevaa käyrää... Silmänisku

Mikä parasta näissä syömisissä - en ole joutunut edes kituuttamaan että en voi syödä sitä ja tätä kun olen jo syönyt liikaa tänään.. Tai että ois nälkä mutku en voi... Eli jotenkin oon kai jo oppinut mikä on liikaa? No sen totesin, että suklaata en ole syönyt kuin 2 patukkaa sitten laihduttamisen alun jälkeen. Mutta ei kumma kyllä ole tehnyt mielikään! Yllättynyt Viikonloppuna tuli kyllä sitten syötyä 2 grillimakkaraa ja juotua alkoholia, mutta sitäkin tapahtuu onneksi nykyään entistä harvemmin Hymy

Huomasin tuossa katsoessani Suomen huippumalli haussa -ohjelmaa, että tuollaisten ohjelmien, tai oikeastaan sen jälkeen kun olen katsellut laihoja ihmisiä, tunnen itsenikin solakaksi. Noh, sitten petyn kun astelen jonkin peilin ohi ja näen pömppikseni.. Okei, farkut kyllä tuntuu löysemmiltä jne. mutta kiinteyttä vaan pitäis saada!! Arg.

Huomenna suunnittelin lähteväni rullaluistelemaan - oikein odotan jo sitä! Keskiviikkona olisi sitten tyky-päivä töissä ja tiedossa on melontaa. Eli hartiajumitus saa varmasti kyytiä! Nauru Ainoo vaan että just keskiviikko on sitten ainoa päivä jolloin koko viikolla on luvattu sadetta... Huuto Pitikin muuten kaivaa sadetakki esiin ja katsoa oisko siitä mihinkään..

Mutta nyt kyllä nukkumaan! Kauhiat univelat lauantain takia kun mentiin 5:45 nukkumaan... Huh!