Heipä hei AIVAN liian pitkästä aikaa!! Mulla on huonoja uutisia. Olen lihonut takaisin 84 kiloon. Jep jep. Sellaista se laiskan elämä on. Aloin luistaan jumpalta vähän liiankin monta kertaa enkä vapaa-ajallani saa muutenkaan evää liikahtamaan. Hävettää ihan suunnattomasti ja ärsyttääkin jopa, että kuinka tää nyt vaan voi olla näin s--tanan vaikeeta!!

Kaikkein huvittavinta tässä on tietysti se, että tajuan ja tiedostan ihan kaiken aikaa, mitä mun ei pitäisi laittaa suuhuni ja että salaa syödyt karkit ei ihan oikeesti lakkaa olemasta mun elimistössä siksi, että kukaan muu ei tiedä mun syöneeni niitä... Että ihan on omaa syytäni ettei tästä tule YHTÄÄN MITÄÄN! En ole edes kehdannut tänne tulle kirjoitteleen, kun hävettää oma typerä käytös niin suunnattomasti!  Ja jotenkin tän blogin terapeuttinen vaikutus lakkasi jossakin vaiheessa tehoamasta.

Munhan niiiin piti laihtua häihin mennessä. Joopa joo. Häihin on nyt 14 viikkoa aikaa ja Kiloklubin mukaan jos tosissani ottaisin, mun olis mahdollista laihtua siinä ajassa 10 kiloa. Onhan sekin tietysti jotain, mutta sen mukaan olisin edelleen ylipainoinen, vaikka painaisin 74 kiloa!  Että motivaatio nyt on sitten taas mitä on. (Ai mikä motivaatio?) Niin että katsotaan nyt jatkanko taaskaan tänne kirjoittamista, kun turhauttaa niin paljon, ettei ole edes paukkuja ottaa tätä tosissaan. Tulipahan tällainen välikommentti näin puolen vuoden tauon jälkeen